måndag

Hej!
idag har jag faktiskt varit hemma från skolan. Var inte så länge sen jag var det men jag har jätteont i halsen och har feber :/ . Det blir nog att jag är hemma i morgon också, men vi får se. Ingenting som är säkert!
Känns som att dom flesta är förkylda  nu och det var ganska många från min klass som var hemma idag.
Har inte gjrt så mycket under dagen så finns inte så mycket att berätta om dagen.
Jag ska nu plugga lite, läsa ut jonas gardell boken och sedan skriva tankar om den. Har även ett x antal läxor kvar att göra, så det tänker jag bli klar med idag hoppas jag. Klockan 4 tänker jag ta en paus för att titta på top model.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, det verkar vara många som är sjuka nu. Jag var också hemma idag med feber och förkylning. Krya på dig, Jenny!

2008-11-17 @ 17:19:40
URL: http://mariasthlm08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0