måndag

hejsan hoppsan! :)
idag var det då första dagen efter lovet. Vi började också ett nytt projekt. Tror att det typ handlar mycket om samhället och så. tror att vi ska bygga ett hus och sen bestämma en familj som bor där. Vet faktiskt inte riktigt hur det kommer gå till, men jag antar att jag kommer in i det sen.
Alldeles strax ska jag lägga in dagens outfit sen ska jag plugga och sen äta.
Just fick mina omdömen idag. Allt jag har attt säga är att jag är otroligt besviken och att jag tycker att jag förtjänar bättre än så, men tydligen så håller inte lärarna med mig. Får helt enkelt jobba mig upp. Det positiva är att jag har höjt mig i svenska, musik och HK och det är ju alltid kul.

hörs senare
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0