lördag, om fredagen

hej hopp!
igår var en rolig och mysig dag/kväll :). Först var det ju skola, inte lika kul men slutade ändå klockn 12:00 så det var ju en helt okej dag. Sen drog jag, linn, sandra, mickis, greta och jonte till vällingby för att äta lunch i vällingehus. Meningen var att vi skulle äta där för att sedan dra vidare in till stan. Men sen så vill inte mickis och greta följa med så då åker bara jag, linn och sandra ibäg fö att möta upp tove. Sen är vi där lite och sen åker tove hem. Jag och Linn skulle på bio så sandra åkte också hem efter ett tag. Klockan 18:40 började våran bio det fick bli "high school musical 3" och den var jättebra, haha! Vi (mest jag) gjorde massa ljud under filmen så alla typ skratta åt oss. Super mysigt hade vi det iaf. Orkar inte skriva mer för det här inlägget blev supertåkigt. Men kvällen/dagen var iaf hur mysig som helst!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0