kategorier

Har nu lagt till några kategorier som jag tyckte verkade bra. Kommer ni på några fler så säg gärna till :)
Har också fixat en mail som ni kan kontakta mig på om ni vill, [email protected], bara att skicka på, svarar på allt och så fort jag bara kan :) Men som sagt så har jag inte lagt dit några inlägg ännu och hinner inte göra det ikväll. Får se om jag orkar sortera alla eller om jag liksom börjar med kategorierna nu.

Såg ni gossip girl ikväll? Självklart gjorde jag det, och jag tycker alltid att det är lika bra. Känner nästan att jag måste ladda ner nästa avsnitt men när ska jag hinna se det? Hela den här veckan ska jag fokusera på skolan och vårat nya projekt. Pluggade knappt något på lovet och det ångrar jag eftersom att jag måste jobba hårt den här veckan nu. Får njuta av helgen sen hoppas jag. Vill ha hem mina omdömen nu så att jag kan se hur jag ligger till och förhoppningsvid hur jag kan höja mina betyg, för det behövs.

vi hörs imorron, godnatt på er
xoxo/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0