fredag

Hej!
igr var jag som sagt hos linn hela dagen och kvällen och satte inte ens på datorn så har därför inte kunnat skiv något under gårdagen. Idag slutade vi tidigt och det är allltid lika skönt. Efter skolan drog jag och greta upp till välligby för att möta upp sara och kajsa och äta lunch med dom. Sen när vi är i vällingehus så kommer frida, sandra och malin så dom gör oss sällskap.
Nu har jag precis ätit och ska läsa lite, haha. Har precis börjat läsa en bok av Katarina Von Bredow "som om ingenting". Hennes böcker som jag har läst har varit bra, så hoppas att denna också är det. Vill bli klar med boken så fort som möjligt så att jag kan skriva min läslogg och bli klar med den tidigare än den ska så att jag slipper tänka på den den veckan då vi har tre(!!!) prov, usch. Får ångest bara jag tänker på det. Men nu är det helg och det ska bli sååå skönt. har också studiedag på måndag så det blir en extra lång helg, gud så skönt.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0