söndag

Hej!
jag hyar inte hunnit skriva sen idol-inlägget och måste säga att Idol finalen var så sjukt kul! Verkligen värt vartenda öre!
Jag och tjejerna hade så kul oh super bra platser framme vi scen! Helt klart super kul!
Igår kom min kusin hit och åkte precis hem. Tyvärr är jag sjuk, hög feber och ont i hela kroppen samt en sjukt jobbig hosta som sitter nere i lungorna så det gör jätteont när jag hostar. Så det blir ingen skola för mig imorron, kan det vara Mickis som smittat mig tro?

Glömde min kamera hemma tyvärr så lånar bilder från sara både från idol och vårat luciatåg(blev tvingade):

     

     

     
på den näst sista bilden nertill så ser ni oss då, sen på sista bilden så ser vi våran skylt(okej, Linn och Malins skylt :D) "ingen final utan ROBIN B"

underbar fredagskväll!
puss

Kommentarer
Postat av: greta

samma här med sjukdomarna, frida forssell har också det!

2008-12-14 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0