söndag

Hej!
Idag har jag köpt alla mina julklappar som skulle köpas och det känns jätteskönt! Nu är det klart och fixade även min julklänning! Nu är allt klart och nu slipper jag stressa, super skönt verkligen.
Nu behövs det städas innan jul och fixa med alla paket och sånt. Ska såklart ägna dagen åt Linn imorron eftersom hon åker iväg till Thailand på tisdag den lyckosen! Funderar på att krypa ini hennes resväska eller något ;P.

Det ända som saknas nu är såklart Sandra, men ja vill ha SNÖ nu, vill inte ha en grå jul, utan en vit! Snälla ge mig snö!

hörs älsklingar
puss

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill också ha snö, fin blogg btw

2008-12-21 @ 20:46:01
URL: http://mylifeinwords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0