söndag

Hejsan!
Idag har jag ägnat dagen åt plugg så därför har jag inte bloggat något. Börjar bli till en vana nu för tiden, vilket jag är ledsen för. Ska försöka bättra mig. Fast denna vecka är väligt fullspäckad med sjukt mycket jobbig SO under projektet, dom tre första dagarna. Sedan på torsdag så har vi event i skolan. Så får se hur mycket blogg det blir.
Måste skriva klart mitt engelska tal som jag tror bir ganska dåligt, tyvärr :/ .

Idag så skulle Sandra och Maria åka in till Stockholms Central för att möta upp killen som vi skulle köpa våra idol final biljetter av. Han sa att han var där vid halv 5 men Sandra och Marias tåg skulle gå 16:37 från spånga så dom skulle vara där vid kvart i. När dom kom fram så väntade dom på att han skulle komma men han dök inte upp. Dom ringde flera gånger och efter en timmes(!) väntande så gav dom upp och åkte hem. Stackarna! Fan jag blir så jäkla sur. Det var våra idol final biljetter, eller det skulle ha blivit våra. Vi ville ju så jättegärna gå dit på fredag med stå platser längst fram vid scen dessutom. Blir så irriterad på att folk gör så. Men som tur var så hade vi ju inte betalat innan så vi förlorade ju inga pengar, men ändå. Att man gör så är ju förjävligt!

nu måste jag skiva lite engelska tal, usch så tråkigt men behövligt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0