sjuklingen

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men har legat sjuk hela veckan, förmodligen influensan. Många av mina kompisar som har samma sak och idaag var det hela 31 som var sjuka från min enhet, rätt många.
Hoppas jag blir frisk snart. Ska vara hemma imorron men kommer att gå på fredag vare sig jag har feber eller ej eftersom det är skolavslutning och allt!
Börjar känna mig väligt stressad för har inte köpt en enda julklapp ännu, och borde egentligen vara klar med allt för länge sen, har inte heller köpt en julklänning. Men så fort jag blir frisk så ska jag fixa det :)
Har inte så mycket att säga tänkte bara berätta att jag lever, som tur är. igår hade jag 40 graders feber så det kändes som att jag dog haha.

Ha det bra så hörs vi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0