inför 2009

Hej!
Förlåt att jag aldrig skrev mer igår men det kom andra saker :)
Imorgon är det nyårsafton och det betyder ju såklart att vi ska fira in det nya året. Ser fram emot ett nytt år, ett bättre år. Tänker inte ha massa nyårslöften och sån skit för jag vet att jag inte kommer hålla dom och dessutom så blir man så besviken ifall men inte håller dom och det leder också till ännu mera krav och det orkar jag inte med. Men däremot så kommer jag att sätta upp mål för 2009. Okej det blir kanske lite som nyårslöfte men ändå inte. Här är det inget löfte utan mål, det känns mycket bättre. Tyvärr så kommer jag inte att avslöja dom för er, lite privatliv tack. Det är inget hemligt eller så men varför ska ni veta, helt ointressant för er. Men ett "mål" kan jag väl avslöja, och det handlar om bloggen. Jag vill verkligen ha en riktigt bra blogg som folk tycker är bra, så jag ska försöka göra den bättre och då får ni kära läsare gärna berätta vad som är bra med min blogg, vad som behöver förändras, vad som kan tilläggas, exakt vad som helst. Gör det dels för min skull men självklart för eran skulle också :) Ni kanske önskar mer bilder? Mer tips? Mer shopping? Mer skönhets grejer? Mer åsikter? Annat utseende? Nya kategorier? O.s.v. o.s.v. De förslag ni kommer med och som jag själv har kommit fram till kommer att presenteras här i bloggen så fort allt är klart, kul va? Funderar på att ha lite tävlingar och annat kul i bloggen under 2009 också men då krävs det fler läsare som kan delta, så det är upp till er.

Hjälp mig att göra 2009 mycket bättre, vad gäller bloggen ! Kom igen med förslag nu, snälla :)

puss på er


Kommentarer
Postat av: greta

mer av allt :)

2008-12-30 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0