Hej

Hej!
Förlåt (igen) för dålig uppdatering men har haft fullt upp nu såhär i juldagarna. I onsdags alltså på julafton så var jag bara hemma på morgonen och åkte iväg till min mormor vid 12 tiden, sedan vid 5 så åkte jag vidare till mina gudföräldrar och min farmor och var där resten av kvällen. Under juldagen så var min kusin här och åkte hem igår kväll, och då umgicks jag bara med min kära familj. Nu idag har jag bara legat i sängen i stort sätt hela dagen, har en huvudvärk som dödar mig och har pyttelite feber, inte kul att bli sjuk igen, men tror det är min influensa som jag inte fått ur kroppen ännu. Hoppas att det blir bättre!

Jag tycker inte att det känns som att det har varit jul faktiskt, tycker ni?

Jag saknar Linn och Sandra något otroligt!

vi hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0